Türkiye Değişim Partisi (TDP) Genel Başkanı Mustafa Sarıgül, Nevşehir ziyaretinde yaptığı açıklamada, buranın bir değişime ihtiyacının olduğunu söyledi.

Türkiye Değişim Partisi (TDP) Genel Başkanı Mustafa Sarıgül, İl gezileri kapsamında Nevşehir'e gelerek birtakım temaslarda bulundu.

Sabahın erken saatlerinde karayolu ile şehre gelen Genel Başkan Sarıgül, Uçhisar'da bulunan bir otelde basın mensupları ile bir araya gelerek ülke gündemini değerlendirdi. Düzenlenen topla da Genel Başkan Mustafa Sarıgül'e Nevşehir İl Başkanı Hasan İler ve yöneticileri eşlik etti.

Çalışma arkadaşları ile her hafta 3 İl'i ziyaret ettiklerini ifade eden Türkiye Değişim Partisi (TDP) Genel Başkanı Mustafa Sarıgül, Nevşehir'in ve Kapadokya'nın Türkiye için önemli bir şehir olduğunu söyleyerek sözlerine başladı.

Dünya turizminin en önemli merkezi Kapadokya olmalı diye düşündüğünü belirten Genel Başkan Sarıgül, 'Gittiğim her yerde, STK'lar, Sanayiciler, sanayiciler ve esnaflar ile görüşmeler yapıyorum. Çarşı Pazar dolaşmadık yer bırakmıyorum. Hiçbir siyasi parti farkı gözetmeden görüşmeye devam ediyorum. Türkiye Değişim Partisi'nin dili sevgi dilidir. Siyasette kavga, dövüş ve kötü söz istemiyoruz. Camide, karakolda, adliyede, okulda siyaset yapılmasını de doğru bulmuyoruz. Bizi yollara düşüren vatan sevgisidir. Bizim partimiz sağ yada sol bir parti değildir. Ekmek, İş ve aş partisidir.' dedi.

BAŞKAN ARI AVRUPA’DA TÜRKİYE’Yİ TEMSİL EDECEK BAŞKAN ARI AVRUPA’DA TÜRKİYE’Yİ TEMSİL EDECEK

'HERKESİ KUCAKLAYACAĞIZ'

Parti tanıtımını ardından Nevşehir sorunlarına değinen Mustafa Sarıgül, 'Nevşehir'de çalmadığımız kapı, sıkmadığımız el kalmayacak. Biz her siyasi partiye oy vermiş yurttaşlarımız ile görüşmeler yapacağız. Her yurttaşımızı kucaklayacağız. Biz dipten gelen bir dalgayız. Onlarda bu duygu ve düşünceler ile çalışacak. Türkiye Değişim Partisi (TDP) bayrağını ileriye taşıyacağız. Nevşehir'in de bir değişime ihtiyacı vardır.' dedi.

'KAPADOKYA'NIN TANITIM EKSİKLİĞİ VAR'

Doğal güzellikleri ile ünlü Dünya harikası Kapadokya'nın en büyük eksikliğinin tanıtım olduğunu vurgulayan Sarıgül, iktidara geldiklerinde bu sorunu ortadan kaldıracağını belirterek, ' Hacıbektaş'ın, Ürgüp, Göreme'nin ayrı bir tanıtımı olması lazım. Sabah saatlerinde gök yüzünde o balonların göklerde süzülmesi ayrı bir olay. Diğer ülkelere bakıldığında onlar olmayanı satıyorlar, biz olanı satamıyoruz. Biz iktidar olduğumuzda burayı pilot il yapmamız lazım. Bölgenin tanıtıma büyük ihtiyacı var. Nevşehir'in ışığını yakacağız. Burası önemli bir yer. Başarı süreklilik gerektir. Belediye başkanları bisiklet üzerinde şehrin her tarafını tanıması lazım' dedi.

'BAŞIN DÜŞERSE DARA SARIGÜL'Ü ARA'

Erken seçim tartışmalarını değerlendiren Türkiye Değişim Partisi (TDP) Genel Başkanı Mustafa Sarıgül, 'Biz Türkiye'de seçimlerin zamanında yapılmasını isteriz. Önce Devletimiz, sonra partimiz diyen partiyiz. Bir değişim varsa o çarede biziz. Biliyoruz her tencerede aş kaynıyor. Ama aş mı kaynıyor, dert mi kaynıyor onu bilemeyiz. O yüzden başın düşerse dara Sarıgül'ü ara.' dedi.

'TEZKEREYE SICAK BAKIYORUZ'

Son olarak teskere tartışmalarına yanıt veren Sarıgül açıklamasının devamında; 'Türkiye Değişim Partisi olarak biz ülkeyi ilgilendiren konuları enine boyuna değerlendiririz. Bizim partimiz barış isteyen bir partidir. Dünya'da ve ülkede barış istiyoruz. Ancak benim güvenlik güçlerim teröristlere karşı mücadele veriyorsa bunun, benim bayramının dalgalanması için mücadele veriyorsa onunda desteklemekten kaçmayız. Tezkere oylamasında bizim kararımızda evet olurdu. Bunun böyle bilinmesini istiyoruz.' şeklinde konuştu.

Bu toplantının ardından Cuma namazını merkez Alibey Camiinde kılacak olan Genel Başkan daha sonra esnaf ziyaretleri yapıp, Sivil Toplum Kuruluşlarının temsilcileri ile bir araya gelecek.